poniedziałek, 12 maja 2014

czym malować płytki

Odkąd moje stare malowane kuchnia dywan z odważnymi paski jodełkowych , myślałam o malowaniu moje płytki podłogowe winylu łazienka. Więc dałem mu szansę i okazało się nawet lepiej niż myślałem. Uwaga: Kiedyś ganek i farby podłogi z moim lokalnym sklepie sprzętu, tak aby mieć trwałe wykończenie, które wytrzymać ruch podłoga będzie odbierał i całość Koszty procesu: 75 dolarów wraz z 6 godzin mojego czasu [nie w tym ostatnim suszenia, który był dodatkowe 8 godzin na noc]. Byliśmy w stanie chodzić po całej podłodze 30 minut po ostatniej warstwy farby. Czekałam całe 8 godzin przed wprowadzeniem czegoś w dół mycie dachów na nowo pomalowane podłogi.

Łazienka winylowe płytki przed:

Oto, co podłoga w łazience wyglądało wcześniej. Ten płytki podłogowe winylu położono bezpośrednio na stare linoleum i praca była, dobrze, powiedzmy, nie wydaje się być całkowicie profesjonalny. Dodano do tego, stary, zmęczony swirly wzór w głuchym beżu ... i myślę, że możesz zacząć się obraz.

Krok 1. Przygotowanie stary winyl: I szlifowane płytki podłogowe winylowe z 180 Ct papierem ściernym. Po szlifowaniu i odkurzyć całą powierzchnię.

Krok 2. Tworzenie zęba na starym winylu: I deglossed podłogę winylową z cieczą deglosser. To jest trochę żrący proces, więc należy nosić ochronne Okulary, rękawice, impregnacja dachu upewnij się, że obszar, na którym pracujesz jest dobrze wentylowane. Miałem imprnapowietrznych wentylator na cały czas i miał inny przenośny wentylator ciągnąc świeżego powietrza do łazienki. Deglosser stosuje czystą szmatką i usuwa połysk papier ścierny nie dostać. Kroki 1 i 2 tworzy "ząb" od starych płytek winylowych i przygotowuje powierzchnię, aby zaakceptować nowy podkład i farby.

Krok 3 Malowanie prep: użyłem taśmy malarskiej i przykleja się obszary nie mają farby do przestrzegania.

Krok 4 Gruntowanie winyl: Podkład jest następnie stosowana. Kiedyś 2 warstwy i położył płaszcz na każdą nieco blado. Trwało około 45 minut pomiędzy każdym powłoki do wyschnięcia. Sprawdzić etykietę na drukarce i wykonaj te kroki. Podkład jest ważnym krokiem, który przygotowuje się do malowania powierzchni winylu. Kiedyś jednorazowe gąbki pędzle, jednak można użyć wałka lub tradycyjnego pędzla.

Krok 5 biały lakier bazowy: Ponieważ chciałem czarnych i białych kwadratów, ja obok malowane na kolor biały bazowej, na grunt. Tym razem użyłem gąbki i szczotki do dyspozycji małą rolkę. Biały 2 warstwy farby trwało i dozwolone 45 minut między warstwami do suszenia.

Krok 6. Tworzenie czarnych kwadratów: Taping się kwadratów była najbardziej proces czasochłonny. I po starych płytek, jako mojego przewodnika, i przykleja się płytki chciałem zachować biały kolor.

Krok 7 Malowanie czarne kwadraty: Następny zastosowałem czarną farbę z innej dyspozycji pędzla gąbka. W celu uzyskania gęstości czarny i pożądanym, zastosowałem 2 warstwy czarny, czekając 30 minut między warstwami. Po drugiej warstwy czarnej farby czyszczenie dachu zszedł, czekałem kolejne 30 minut, a następnie zatrzymał się taśmę malarską.

To jest wszystko, co jest potrzebne. Chyba zrobiłem go w małym pędzlem i dotknęła się kilka obszarów, gdzie czarna farba sączył pod taśmę malarzy.

Po raz ostatni: Malowanie nad płytek winylowych.

Przed Po

Cała łazienka wydaje się większy, czystszy i oko jest nabrać na myśli to są rzeczywiste płytki, kiedy tylko malowane na starych płytkach podłogowych winylu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz